16 Haziran 2011 Perşembe

Canfeza'nın Tüm Şarkıları

Canfeza'nın şu ana kadarki şarkılarını sizler için listeledim. Tabi konu canfeza olunca eser sayısıda fazla oluyor. Bu yüzden yeni albümdeki parçaları eklemedim. Ara ara listeyi güncelleyeceğim.

1. Canfeza – Ölüm Rabıtası 
2. Canfeza – Neylerim Yardım Etmezsen
3. Canfeza – Yorgun Adım Marş 
4. Canfeza – Nasıl Olur?
5. Canfeza – Nasılsın?
6. Canfeza – Yağmurun Parıltısıyım
7. Canfeza – Sevgili Hazretleri
8. Canfeza – Yerel Gazete
9. Canfeza – Sona Yakınım ft. Ber Kadem
10. Canfeza – Kalemim Anlatır ft. Maat & Doruk 
11. Canfeza – Dur 
12. Canfeza – Kalbimdeki Cinayet ( İlk Hali )
13. Canfeza – Bana Haa ft. Serhad Ashan & Feodal & Oligarşi 
14. Canfeza – Odamdaki Sesler 
15. Canfeza – Ama Sen Herkes Değilsin – MediaFire
16. Canfeza – Arkadaşın İçin Üzgünüm – MediaFire 
17. Canfeza – Bu Duman Neyin Nesi – MediaFire
18. Canfeza – Canfeza’nın Kişilik – MediaFire 
19. Canfeza – Daha Bi Mavi – MediaFire 
20. Canfeza – Daha İki Mavi – MediaFire
21. Canfeza – Ey4lül – MediaFire
22. Canfeza – Ey4lül [Instrumental] – MediaFire 
23. Canfeza – FreeStyle – MediaFire 
24. Canfeza – Kırmızı Koltuk – MediaFire
25. Canfeza – Ghetto Mouse – MediaFire
26. Canfeza – Kristal – MediaFire 
27. Canfeza – Sanki (Yalnızken) – MediaFire
28. Canfeza – Teşekkürler – MediaFire
29. Canfeza – Yoksun – MediaFire 
30. Canfeza – Aciz Hayat feat. Radu – MediaFire
31. Canfeza – Artık Yaşamıyorum feat. Ber Kadem & Ufuk Özbaş & Yeşil – MediaFire
32. Canfeza – Beni Terkedin feat. Atay Çelik & Ber Kadem & Tuaf – MediaFire
33. Canfeza – Biiip feat. Bekabir & Oligarsi & Yuko Muktedir – MediaFire 
34. Canfeza – Digital Echo feat. Yargı – MediaFire 
35. Canfeza – Duman feat. Bekabir – MediaFire
36. Canfeza – Efkâr feat. Ber Kadem – MediaFire
37. Canfeza – En Dar Sokak feat. Serhad Ashan & Atay Çelik & Logic – MediaFire
38. Canfeza – Esen Yel ve İzleri feat. Yargı Sairfilmenam – MediaFire
  39. Canfeza – Esir Oluyorum feat. Radu – MediaFire
40. Canfeza – FreeStyle feat. Arslantürk – MediaFire 
41. Canfeza – Gitme Bu Şehirden feat. Ber Kadem & Tina – MediaFire 
42. Canfeza – İçimizi Bilemezsin feat. Bekabir – MediaFire 
43. Canfeza – Jokeskool feat. Nizami Lisan & Arslantürk – MediaFire
 44. Canfeza – Kalbimdeki Cinayet (Yeraltı Melekleri) feat. Koma Sayko & Ufuk & Kardanadam – MediaFire
 45. Canfeza – Kapatma Gözlerini feat. Nizami Lisan – MediaFire 
46. Canfeza – Kapatma Gözlerini feat. Nizami Lisan [Instrumental] – MediaFire 
47. Canfeza – Kar feat. Maat – MediaFire  48. Canfeza – Kar feat. Maat [Full] – MediaFire
49. Canfeza – Karanlık feat. Ercan Doğan – MediaFire
50. Canfeza – Kendimi Bulamıyorum feat. Bekabir – MediaFire
51. Canfeza – Kördüğüm feat. Bekabir & Mizzah – MediaFire
52. Canfeza – Kördüğüm 2 feat. Bekabir & Mizzah – MediaFire
53. Canfeza – Mesafe Kısaldıkça feat. Wisq Flavor & Sefir – MediaFire
54. Canfeza – Olsun Beya feat. Yeşil – MediaFire
55. Canfeza – O’na Bunu Yazalım feat. Ber Kadem – MediaFire
 56. Canfeza – Önceden feat. Ber Kadem – MediaFire 
57. Canfeza – Örnek Olsun feat. Alef – MediaFire 
58. Canfeza – Peri Tahtı – MediaFire 
59. Canfeza – Resimlerde Gülen Yüzler feat. Nizami Lisan – MediaFire
60. Canfeza – Seni Düşünerek Uyandım feat. Ber Kadem – MediaFire 
61. Canfeza – Yardım Et feat. Ran Ahen – MediaFire
62. Canfeza – Yeter! feat. Akuna Twerdo & CLL & Zelil Fantasma & Mahir Kinaye – MediaFire

2 yorum

Bu parçaların hepsini tek link olarak paylaşır mısınız?

Canfeza aşktır ❤❤❤❤❤❤


EmoticonEmojiler)